Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Καλοκαιρινό κολιέ

Γεια σας και πάλι!Καλοκαιράκι και εγώ μετά από ένα μήνα χαλάρωσης και ταξιδιών, ήρθε η ώρα να κάνω μία ανάρτηση με ένα κολιέ που έφτιαξα.

Το βασικό του στοιχείο είναι το κοχύλι στο κάτω μέρος, το οποίο αποτελούσε μέρος της συσκευασίας ενός δώρου που έλαβα.Έχουμε και ματάκι για να μας φυλάει από τις κακές διαθέσεις.....Πήρε καλά σχόλια στη δουλειά όπου το φόρεσα..., μ'αρέσει γιατί είναι κάτι που το έχω φτιάξει εγώ η ίδια...
Και με αυτή την ανάρτηση παίρνω μέρος στον καλοκαιρινό διαγωνισμό της Βασιλικούλας http://basilikis-art.blogspot.gr/ και της εύχομαι τα καλύτερα για αυτό το καλοκαίρι!

Φιλάκια πολλά, νιώθω πολύ ωραία που σιγά σιγά επικοινωνώ με άτομα που δεν τα ξέρω αλλά έχουν τόση όρεξη να φτιάξουν κάτι με τα χέρια τους και να του δώσουν ένα κομμάτι από την προσωπικότητά τους!

Τα λέμε!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου και καλώς σε βρήκα! Πάρα πολύ όμορφο το κολιέ σου! Ότι πρέπει για το καλοκαιράκι!Τέλειο ειδικά το κοχυλακι! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σου στο σπιτάκι μου και την συμμετοχή σου στον καλοκαιρινό μου διαγωνισμό! Πάω να αναρτήσω τη δημιουργία σου μαζί με τις άλλες! Χάρηκα που σε βρήκα και τώρα θα τα λέμε συχνα! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κολιέ είναι πραγματικά πάρα πολύ ωραίο. Και τα χρώματα μαζί με το κοχύλι έχουν συνδυαστεί φοβερά. Πολύ summer time!!! Συγχαρητηρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι....